• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • Youtube

wtorek, 28 lutego 2017

Wege cioty

Rok temu postanowiłem odstawić mięso decyzja ta była niezrozumiała sla moich bliskich gdyż nienawidzę warzyw i owoców a 90% mojej dotychczasowej diety stanowiło właśnie mięs.
Po roku na diecie jarskiej postanowiłem pójść o krok dalej i zrezygnować ze wszelkich produktów pochodzenia zwierzęcego. Niestety coraz częściej słyszę od bliskich i znajomych że dieta wegańska to "śmierć", bo przecież wszyscy weganie to wychudzone cioty. Gdy próbuje prezentowac sylwetki znanych sportowców na diecie wege słyszę bardzo często (niestety) słuszne opinie że oni zbudowali swoją kondycję na mięsie a na wege diecie ją tylko utrzymują. Niestety to prawda większość znanych wege sportowców uprawia sport od lat a nie je mięsa od niedawna dlatego też ciężko udowodnić komukolwiek że da się żyć zdrowo i uprawiać sport bez zabijania zwierząt.

Niestety a może stety jestem troszkę nienormalny i postanowiłem że sam udowodnie tezę o pozytywnym wpływie diety wegańskiej dla sportowców. Poprosiłem bliskich o "rzucenie" zawodów które mogą udowodnić że ktoś ma świetną formę i końskie zdrowie. Pech chciał że usłyszałem Ironman czyli najtrudniejszy triathlon.

Tak wystartuje w Ironmanie i go ukończe. Nie będzie to start w tym roku bo kilka miesięcy to zdecydowanie za mało by przygotować się do tak trudnego startu ale obiecuję wszem i wobec że w 2018 roku pokonam ironmana.

Są tylko trzy ale. Po pierwsze moja kondycja jest zerowa. Nie biegam, nie jeżdżę rowerze, nie potrafię pływać. :) ale na tym polega piękno całego eksperymentu z zera do ironmena na roślinach:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Contact

Get in touch with me


Adress/Street

12 Street West Victoria 1234 Australia

Phone number

+(12) 3456 789

Website

www.johnsmith.com